neděle 11. června 2017

Colour boost - laky na nehty

Tyto laky mně fakt dostaly. Nechtěla jsem tomu prostě věřit, že budou mít tak skvělé krytí už v první vrstvě, protože s tím mívám u laků velké problémy. Laky seženete v drogerii Rossmann a mají v nabídce celkem 10 odstínů. Barvičky jsou opravdu krásné, ale některé z nich už doma mám, takže jsem si vzala jen dva laky, u kterých vím, že ještě takové doma v zastoupení barev nemám.



Essence u těchto laků slibuje, že budou krýt hned v první vrstvě, ale tomu jsem nechtěla na 100% věřit. No, ale to jsem měla, protože ty laky opravdu neskutečně dobře kryjí a opravdu by jim stačila jedna vrstva, ale to já nechtěla, takže jsem si dala jako vždy dvě.

01 Instant friendship



Jako první jsem si z této kolekce pořídila tuto neskutečně krásnou pastelovou růžovou. Byl to docela pro mě oříšek sehnat dokonalou pastelovou růžovou, se kterou budu spokojená, ale stalo se a jsem za ní neskutečně ráda. Tyto laky mají široký štěteček, se kterým se samozřejmě lak skvěle nanáší.

07 Instant feeling



Původně jsem si tento lak pořizovat nechtěla, ale prostě jsem té barvě neodolala a mám ho doma no. Musím, ale uznat, že tato barvička je mnohem krásnější na nehtech než v lahvičce. Mě takové laky ani moc nesluší, ale tento si myslím, že ano a jsem nakonec opravdu ráda, že jsem si ho koupila.

Shrnutí:

Tyto laky za mě ano!! Krytí neskutečné, manikúra mi vydrží 4 dny, což je pro mě teď opravdu super, když mám nehty hodně zničené. A cena je taky super, jeden lak vyjde na 54,90 Kč.

2 komentáře:

  1. Instant feeling je krásná barvička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :-) je to pro ty co nemusí na svých nehtech červenou a úplně růžovou ;)

      Vymazat