neděle 16. července 2017

Konturovací paletka MUR

Paletku jsem si koupila na doporučení jedné české Youtuberky a to přesněji od Kocourkovydobroty. Doufala jsem, že tuto paletku mají v nabídce v drogérii Rossmann, ale bohužel ne, tudíž jsem si ji objednala z oficiálních českých stránek značky Makeup Revolution London http://www.makeuprevolution.cz/, kde tato paletka stojí 399 Kč. Paletku naleznete ve dvou variantách a to v pudrové, kterou mám já a v krémové verzi.



Já mám přesněji pudrovou verzi v odstínu Fair a taky to je má první konturovací paletka. Musím říct, že mě hodně baví. Ano nepoužívám všechny pudry, jelikož mi nesedí k mé barvě pleti. Přesněji nepoužívám v první řadě ten poslední a to samé i v druhé řadě. V paletce i jeden rozjasňovač, ale jelikož já je nenosím, tak ho používám spíše jako oční stín.



V paletce, no vlastně i na swatchech vypadají 2 konturovací pudry spíše do tepla, čehož jsem se prvně lekla, ale nakonec jsou skvělé. Sem tam sáhnu i do toho nejtmavšího, který je opravdu krásný, ale musím s nim pracovat opatrně, aby nebyl na mně tak moc tmavý.


Na fotce nejsou moc vidět 2 nejsvětlejší pudry, to neznamená, že jsou špatně pigmentované, tak to není. Jsou dobře pigmentované a používám je na zapudrování korektoru pod očima.

Paletku rozhodně doporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat