neděle 2. července 2017

Nyx kosmetika

Po dlouhé době jsem se rozhodla pořídit si nějaké nové věcičky od NYX, takže jsem i docela váhala, co si pořídím, jelikož toho mají hodně na výběr. Věci jsem samozřejmě objednávala z jejich českých oficiálních stránek www.nyxcosmetics.cz. Ano, měla jsem předem jasně dané, že bych si chtěla vybrat nějaké nové věci na oči např. paletku.




Dlouho jsem váhala nad paletkou LID Lingerie, jen jsem se trošku obávala její pigmentace, ale to jsem vůbec nemusela, protože je fakt úžasná, takže jsem opravdu ráda, že jsem si ji pořídila a budu jí teď hodně často používat. Jak je vidět, tak paletka obsahuje jak studené odstíny, tak i teplé, což mě osobně nevadí, protože to jsou takové odstíny, které si já na svých očích představit opravdu umím, takže se hodně těším, až celou paletku pořádně odzkouším.



01 TWILIGHT TINT

Takhle vypadá tento rozjasňovač nudně, ale jak ho nanesete na kůži, tak to je potom paráda. Ano, já rozjasňovače nepoužívám, tak na co je mám? No přece na oči.😀 Teď jsem hodně propadla třpytivým stínům, takže toto převážně používám na matné stíny, abych to pěkně rozzářila. Tento rozjasňovač hází studené, modré odlesky, což je fakt pecka a jen tak se to nevidí.

04 SNOW ROSE



Na fotce to vypadá, jako by to byla nudná světlá žlutá, ale to se pěkně mýlíte, protože ve skutečnosti má tento rozjasňovač neskutečné odlesky do růžova, což na očích vypadá neskutečně.


Foceno na sluníčku.

Rozhodně za mě tyto věci ano a mám taky v plánu pořídit si ještě jeden rozjasňovač.

Žádné komentáře:

Okomentovat