neděle 18. června 2017

Bílá a holografická manikúra

Před nějakým časem jsem brouzdala po Instagramu a najednou jsem našla inspiraci pro mé nejnovější nehty. Našla jsem je u české Youtuberky Olgy Vavřiníkové a hned jsem si řekla, jo tak ty musím taky zkusit, protože to vypadá hodně dobře a samotnou by mě taková kombinace asi nenapadla. Tato manikúra není vůbec těžká, jen si musí dávat člověk pozor na úpravu, protože, když se zvolí nějaký světlý lak, tak jsou vidět každé nedokonalosti na nehtu.


Pro toto lakování jsem zvolila bílý lak od značky Coquette, kterou zakoupíte v drogeriích Teta. Musím přiznat, že jsem s tímto lakem hodně spokojená, tudíž mi nahradil můj milovaný bílý lak od Gabrielly Salvete.


Jako holografický lak na nehty jsem zvolila lak od Color Club v odstínu 980 - Cherubic, který je absolutně boží a je to můj největší skvost ve sbírce. Tento lak nádherně kryje ve dvou vrstvách, což jsem moc nečekala, ale překvapil na celé čáře.


Na této fotce je jasně vidět, jak je ten lak parádní a jaké má "grády". Jak jsem s ním poprvé vylezla na sluníčku a podívala jsem se na něj, tak mě až začaly z něj bolet oči.😁

4 komentáře: