čtvrtek 8. června 2017

Essence 03 live, love, laugh!

V dnešním článku bych Vám chtěla ukázat novou manikúru se zcela novým lakem, který jsem si pořídila na stránkách www.kupkosmetiku.cz. Lak je z úplně nové limitované edice od Essence a to Life is a festival a musím uznat, že tato limitka se jim teda hodně povedla, protože jsem si krom laku pořídila i jiné věci, ale to se dozvíte až v jiném článku.



V nabídce jsou celkem tři laky a já si vybrala ten nejméně nápadný, protože mi hned padl do oka, takže jsem ho musela fakt mít. Barvu samozřejmě neumím popsat, ale aspoň trošku se o to pokusím. Pro mě to je taková růžovo-fialová, taková neobvyklá barva, která si myslím, bude slušet všem. Za tuhle barvu jsem taky ráda, protože je nenápadná, takže ji můžu kdykoliv nosit a lidem nebude tak "bít" do očí.😀



Lak krásně kryje ve dvou vrstvách, nemá přímo široký štěteček, na jaký jsem zvyklá u laků od Essence, ale to mi vůbec nevadí. Musím uznat, že tento lak se v mé sbírce neztratí a budu ho nosit rozhodně častěji, když nebudu mít náladu a nějaké crazy barvičky.



Za mě tento lak opravdu ano, krásně drží a kryje, takže neváhejte a kupujte.

Žádné komentáře:

Okomentovat