neděle 4. června 2017

Esssence Life is a festival

Na tuto limitovanou edici jsem se těšila od doby, co jsem ji poprvé zahlédla na oficiálních stránkách Essence www.essence.eu. Jelikož mám vždycky smůlu, protože jak jdu do drogerie tak limitky jsou převážně už vykoupené, takže si skoro nikdy nepořídím to, co bych chtěla. Jenže tentokrát jsem nad tím vyzrála a objednala jsem si to ze stránek www.kupkosmetiku.cz, takže jsem opravdu ráda, že jsem to stihla a měli tam hlavně celý sortiment.



Původně jsem si chtěla pořídit pouze lak na nehty a nálepky na prsty, ale nějak jsem neodolala a přidala jsem si do košíku ještě rtěnku, která je podobná trošku barvou laku, poté jsem si tam přidala paletku korektorů a jako poslední matující top coat.

Každou věc jsem použila, alespoň jednou, takže si o nich můžu už udělat trošku obrázek. Největší radost mi samozřejmě udělal lak na nehty a nálepky na prsty, které jsou super při focení manikúry a potom hlavně na léto.

Rtěnka live, love, laugh!



Tahle barvička je opravdu krásná a nenápadná, takže se nebudu vůbec bát jí nosit ven, protože já a výrazné rtěnky nejsme kamarádky.😀 Rtěnka není matná, ale lesklá, takže určitě její výdrž bude chvilková, ale mně to nevadí, protože byla "za facku". Na výběr mají celkem z 3 různých barev, tahle je ta nejmíň nápadná, potom tam je se mi zdá nějaká křiklavá a pak tmavá, ale to nechci kecat.😀

Zdobné tetování na ruce a prsty



Přesně tohle jsem hledala na focení mých manikúr, protože to ty fotky pěkně obzvláštní, takže se těším, až je všechny vyzkouším a jestli tuto limitku stihnu i v drogerii, tak si toto tetování ještě jednou pořídím.😀

Paletka korektorů Peace



Tuto paletku jsem si vzala hlavně kvůli tomu narůžovělému korektoru, který se používá na tmavé kruhy pod očima, na což já bohužel hodně trpím, takže doufám, že mi to alespoň trošku pomůže.

Lak na nehty 03 live, love laugh!



A jako poslední jsem si vzala i tento krásný lak na nehty, který jsem si samozřejmě hned dala na nehty a zamilovala jsem se do něho.

Shrnutí:
Za mě teda tato limitovaná edice ANO!! Je to jedna z mála limitek, která mě tak nadchla, že jsem z ní musela mít tolik věcí.

Žádné komentáře:

Okomentovat