neděle 28. května 2017

Trend IT UP TROPIC CHIC 020

Nejnovější nehty jsem si lakovala zcela novým lakem z limitované edice TROPIC CHIC od TREND IT UP, kterou zakoupíte v drogerii DM. Lak mě na první pohled opravdu moc zaujal svou neobvyklou barvou. Vzala jsem si ještě jeden, ale tím si budu nehty lakovat snad v brzké době, abych Vám dala vědět, jestli ty laky za to stojí nebo ne.
Tato limitka má v nabídce 5 nebo 6 laků na nehty, myslím, že tam byly i rtěnky, ale ty mě nezaujaly, tak jsem na ně ani nekoukala.



Lak je opravdu krásný, ale na mých nehtech to je hodně neobvyklá barva, takže mi dlouho trvalo než jsem si na ní zvykla. Z okolí jsem slyšela na tento lak spíše kritiku než chválu a no vlastně se jim moc nedivím no.😀 Je to taková oranžovo až trošičku zlatá barva a mým bledým rukám nesluší no, takže dokud se neopálím, tak si ho znova dávat nebudu.


Co se týče jeho krytí, tak krásně kryje ve  dvou vrstvách, což jsem až tak nečekala, takže jsem byla mile překvapena. Jeho odlakovávání bylo o něco horší než u jiných laků, protože tento lak obsahuje mini částečky nebo třpytečky, ale není to věc, co bych tomuto laku nějak měla za zlé.


Lak mi krásně vydržel čtyři dny na nehtech, takže jsem byla s výdrží spokojená.
Tato limitovaná edice za mě ano.

Žádné komentáře:

Okomentovat