čtvrtek 11. května 2017

Maybelline THE NUDES

Dnešní článek chci věnovat paletce, které jsem v obchodě odolávala dobrého půl roku. Asi týden před Valentýnem mi přítel napsal, že si mám letos vybrat nějakou kosmetiku a pro mě to byla jasná volba jít do drogerii DM, jelikož jsem si myslela, že si rozšířím svou sbírku TREND IT UP. No,ale to se nakonec nekonalo.😀 Přítel se sám od sebe postavil ke stojanu kosmetiky Maybelline a ukázal mi na tuhle paletku, přišla jsem k němu a byla to jasná volba, že ji chci. A musím říct, že to byla velmi dobrá koupě.





Jak můžete na fotce vidět, paletka má černý plastový obal a nemá zrcátko, což mně osobně nevadí, protože já zrcátka v paletkách ani nepoužívám. Obal je z půlky průhledný, takže jsou vidět všechny stíny. Paletka taky obsahuje malý pěnový aplikátor, který jsem samozřejmě hned vyhodila, jelikož já je nepoužívám.
Musím říct, že mě tahle paletka hodně překvapila, nečekala jsem, že pigmentace bude tak dobrá, jelikož paletky z drogerie mají převážně průměrnou až podprůměrnou pigmentaci. Tuto paletku hodnotím o trošku hůře než mou paletku od TREND IT UP. Paletku nejčastěji používám na líčení do školy, jelikož nemívám ráno moc času a je tady dost barev, ze kterých si pokaždé vyberu ten správný stín.



1. řada


Na sluníčku.


Jak můžete vidět, tak v první řadě, jsou světlejší odstíny, které používám častěji, jelikož se přes týden líčím méně, než o víkendu. Z téhle řady se mi nejvíce líbí první, pátý a šestý stín.

2. řada


Na sluníčku.


Hned na poprvé co se podíváte na swatche téhle řady je vidět, že černý stín není úplně na 100% pigmentovaný, což mně nevadí, protože černé stíny nepoužívám 😀. Z téhle řady mně hodně baví první, druhý a čtvrtý stín, ale to neznamená, že ostatní taky nepoužívám. Ano používám je, ale méně než ostatní, ale myslím si, že to tak má asi každý.

Máte nějakou paletku od Maybelline? Pokud ano, tak jakou?

2 komentáře:

  1. Dlouho nad tou paletkou ořemýšlím, ale když si projdu každý stín, tak zjistím ž evlastně většinus tínů mám doma.. No furt nevím :D Možná bych radší šla do té růžové :D ♥

    writtenbymichelle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jako já taky mám plno tech stínů už doma :D ale mě to nevadí :D a mě právě ta růžová neláká, ale uvidím možná změním názor :)

      Vymazat