čtvrtek 4. května 2017

Out of SPACE stories nail polish

Při nejnovější manikúře jsem vyzkoušela hned dva nové laky a asi bych to tak měla dělat častěji, abych stihla vůbec vyzkoušet všechny nové laky, co mám doma.😀 Jo ano, jako správný lakovací maniak, musím mít nové a nové laky no. Myslím, že v nabídce je 7 odstínů těchto laků a jeden stojí myslím, že 59,90 Kč.



03 Space glam

Jak bych popsala tuto barvu? No já prostě nevím. To je tak specifická růžovo-fialová se žlutými odlesky. Ano, já prostě neumím popisovat barvy, ale to mi snad odpustíte. Musím říct, že jsem se u tohoto laku samozřejmě bála jeho krytí, ale opět překvapil. Krásně kryl ve dvou vrstvách, možná by někdo ještě ocenil třetí, ale to by pro mě už bylo moc.


07 1000 Light years away



Tento odstín laku se hodně dobře popisuje, jelikož to je prostě černá s hodně třpytkami, které půjdou asi hodně špatně dolů, na což se fakt vůbec netěším. Takže, třpytky jsou buď miniaturní a ostatní právě naopak velké a mají krásné barevné odlesky, což dělá tento lak výjimečnějším. A ano na fotce je vidět, že se neskutečně černý lak třpytí, ale zdání klame, protože jsem si ještě přes něj nanesla ten první lak, ale na první fotce je vlastně vidět, jak ten černý lak vypadá ve skutečnosti.

Shrnutí:

Za mě tyto laky opět ano! Krytí skvělé, cena super a hlavně mi vydrží ty 4 dny, což já fakt teď potřebuji. A také musím uznat, že černý lak se třpytkami nešel dolů až tak nejhůře.

Žádné komentáře:

Okomentovat