neděle 14. května 2017

Jarní manikúra s Trend It Up

Do těchto barev laků jsem se přímo zamilovala. Jsou to nádherné jarní barvičky, které si myslím budou slušet každé ženě, pokud se jí tyto odstíny líbí. Je pravda, že jsem měla v plánu jinou barevnou kombinaci, ale jak jsem dala tyto laky k sobě tak to byla jasná volba na lakování a už jsem se nemohla dočkat výsledku.




No musím přiznat, že jsem tentokrát toho potřebovala docela dost, až se divím, že jsem nehty měla celkem rychle hotové. Jak už je zřetelné z fotky, tak jsem opět použila dva laky naráz, abych je hned vyzkoušela a mohla Vám napsat, jestli jsou super nebo naopak propadáky.

Trend It Up 210



Tak takovou mintovou barvu jsem přesně hledala, takže doufám, že nezklame výdrž a nebude barvit nehty, jelikož se mi to už jednou s jiným lakem takové barvy stalo a dlouho to odrůstalo. Lak krásně kryl ve dvou vrstvách, nanášel se o něco hůře, protože tyto malé laky mají úzký štěteček, ale já jim to prominu, protože ta barva je prostě parádní a nemůžu se na ni vynadívat. Po nanesení a uschnutí laku jsem nakonec ještě nalepila samolepky od Essence a to přesně ty první s  názvem Watercolour, je to takové malé ozvláštnění.

Trend It Up 113


Tento fialový lak má už sám o sobě drobné třpytečky, ale i přesto jsem přes něj nanesla jednu vrstvu laku od Essence, takže se lak ještě o trošku více třpytí a je to takové hezčí, ale to neznamená, že samotný lak je škaredý, to jako ne.😀 Lak také krásně kryl ve dvou vrstvách, což jsem nečekala, ale aspoň jsem byla mile potěšená.


Podklad Eveline a nadlak RDL Young



Eveline lak používám asi poslední tři týdny, protože moje nehty jsou v hrozném stavu, ale už teď vidím mírné zlepšení, jelikož se mi nehty tak moc nelámou a tudíž mi i manikúra vydrží na nehtech déle než poslední dva měsíce. Gelový top coat od RDL Young používám asi rok a nemůžu si ho prostě vynachválit, kam se na něj hrabe Essence.😀

Výživa rukou



A jako poslední krok je u mě, že po zaschnutí laku si dám olej a poté krém na ruce. Tentokrát jsem zvolila zcela nový krém, co mám ve své sbírce a to je krém od Manufaktury s vůní meruňky. Musím říct, že ta vůně mně fakt dostala.

Shrnutí:

Laky drží jak přibité, takže je zcela doporučuji. Jeden stojí 39,90 Kč a mají teď hodně nových odstínů, takže si myslím, že každá z Vás si vybere.

Žádné komentáře:

Okomentovat