neděle 21. května 2017

Rimmel 852 TOO COOL

Tentokrát byla manikúra hodně rychlá, jelikož mě tlačil docela čas, takže jsem nijak nezdobila a použila jsem jen jeden lak, což je teď u mě trošku nezvyklé. Doma mám hodně laků, které jsem nevyzkoušela, takže jsem sáhla do těchto řad a vyzkoušela jsem zcela nový lak od Rimmel a to z jejich Rita Ora řady. Tyhle laky opravdu miluji, jelikož skvěle drží, mají super výběr barev a také jsou za super cenu.


Nevím proč, ale lak se mi nanášel tak nějak divně, jestli to je jeho konzistencí nebo nějak špatně střiženým štětečkem, ale i tak jsem nehty dolakovala a jsem s výsledkem hodně spokojená.

Tento odstín laku velmi dobře kryl už v první vrstvě, ale i tak jsem nanesla druhou a přijde mi, že nehty mají takový gelový vzhled, což se mi hodně líbí.



A taký musím říct, že jsem konečně našla svou vysněnou pastelovou modrou, protože žádná z těch co jsem měla doma, mi neslušela nebo byla moc modrá. Ale tato je opravdu ideální, není vůbec do šeda, prostě krásná pastelová modrá.



Jsem taky hodně zvědavá na výdrž tohoto laku, jelikož ty staré laky z této kolekce jsou hodně dobré, takže doufám, že i ty nové.

Žádné komentáře:

Okomentovat