pondělí 1. května 2017

TARTE - Tartelette tease paletka

Můj další kosmetický sen se splnil. O čem je řeč? Jedná se o malou, pro mě spíše cestovní paletku od značky Tarte, která v Česku sehnat nejde a z americké Sephory se mi ji opravdu nechtěla objednávat. Takže odkud ji vlastně mám? No jednou jsem si tak brouzdala aplikací Vinted až jsem narazila na tuto paletku za skvělou cenu a hlavně co bylo na tom nejlepší, že byla zcela nová, nepoužívaná.



Obal této paletky je opravdu krásný. Obal je vlastně papírový a na magnetické uzavírání. Na první dojem vypadá, že obal není moc bytelný tak jsem bála, co se se stíny stane, když mi paletka spadne, no a bohužel mi spadla a nic se ji nestalo, takže se mi ulevilo.



Jak je na fotce vidět, tak paletka obsahuje šest stínů, které jsou pojmenované, tak jak to znám u paletek od TF. Na fotce vypadá, že paletka působí dojmem, že je velká, ale opravdu to tak není, protože se mi akorát tak vleze do dlaně, což jsem čekala, že bude o něco větší, ale to mi nevadí, hlavní je, že vlastním něco od značky Tarte.




WHISPER - klasický světlý, matný stín, který je nejlepší pro nanesení přes celé víčko a pod obočí.
WINK - je o něco málo tmavší a hnědší než stín Whisper, můžete ho použít buď jako podkladový stín nebo jen tak s linkou. 
CRUSH - tento stín je opravdu nádherný, ale neskutečně mě bohužel zklamal. Tento stín neskutečně práší, při nanášení na sucho, nulový přenos a ani při nanášení na mokro to není žádná sláva. 
FIRST KISS - tento stín má o něco menší třpytky než stín Crush, mně osobně se tento více líbí než stín Crush
HEARTBREAKER - je to krásně pigmentovaná hnědá barva, rozhodně to je plus této paletky.
BFF - tak na tento stín jsem se asi nejvíce těšila a no nevím, jako ano pigmentace opravdu skvělá, ale musela jsem ho malinko vrstvit, což by tak nevadilo. Horší pro mě u tohoto stínu je, že mi na víčku flekatěl.

Shrnutí:

Na to jak jsem se na tuto paletku neskutečně těšila, tak jsem zažila takové malé zklamání. Opravdu jsem nečekala,  že paletka bude tak hodně prášit a během dne opadávat z očí. Paletky se nevzdám, dam ji ještě šanci, ale asi si i rozmyslím, jestli si budu ještě někdy něco od Tarte pořizovat. 

Žádné komentáře:

Okomentovat