středa 26. dubna 2017

Colour boost - 01 instant friendship

Ano, ano a zase ano. Konečně jsem našla pro mě tu nejlepší světlou, pastelovou růžovou. Trvalo mi to asi dva roky, než jsem našla tu ideální. Jednu doma mám, ale ta má trošku podtón do fialova, takže to stále nebylo ono, teda až doteď. O jakém laku, že to je vlastně řeč? Je to samozřejmě lak z jarních novinek jak jinak než Essence a to přesněji z kolekce Colour boost, které mají krýt už v první vrstvě.




Tento lak mě také překvapil. To krytí v první vrstvě je prostě neskutečné. Žádný lak snad nemá tak super krytí hned v první vrstvě. Ano stačila by jen jedna vrstva, ale pro mě to je prostě málo a musela jsem mít dvě, protože to bych nebyla já.





A nebyla bych to já, kdybych nehty opět neozvláštnila. A opět jsem na to využila nálepky od Essence, které jsou pro mě ty nejlepší, hlavně v tom, jaký je v obchodech výběr.




Nikdy si nedávám na všechny nehty nálepky, protože mi to pak přijde hodně přeplácané. Jak je vidět na fotce, tak si je dávám ob nehet, což se mi hodně líbí.



Líbí se Vám jednoduchá manikúra nebo nějaké zdobítka na nehtech?

2 komentáře:

  1. Libi se mi, jak vždycky máš tak hezkou manikůru. Aji na instagramu se mi to strašně libi! ♥ Já častěji jen nalakuju nehty a tim končím ,ale někdy se docela dost vyblbnu na všelijakých zdobítkách obrázcích apod. :D

    writtenbymichelle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji za pochvalu ;) tak já je nezdobím pokaždé, musím na to mít náladu a chuť :D

      Vymazat