středa 19. dubna 2017

Rimmel novinky - kolekce Rita Ora laky na nehty

Asi před měsícem jsem někde na internetu zahlédla, že Rimmel má přijít s novými odstíny laků od Rity Ory. Prvně jak sem tyto nové barvičky viděla, tak jsem si řekla, že mně žádná barva neoslovila a v drogerii na ně jen tak mrknu a nebudu si žádný pořizovat. No jenže jak jsem je viděla naživo, tak jsem názor změnila a najednou mám doma už tři laky z této nové kolekce.




 872 Hint of Mint

Tento lak jsem si pořídila jako první, protože letos jsem se nějak zamilovala do barev, které jsou aspoň trošku mentolova, jako je i tento lak. Sice jen trošku, ale to nevadí.

811 Hot metal love


Nad tím to lakem jsem vůbec neváhala a hned jsem ho brala, sice netuším, jak mi bude slušet metalický odlesk, ale já se ráda nechám překvapit. Také jsem zvědavá, jakou budou mít tyto laky výdrž, jelikož to je něco jiného než ostatní laky na nehty.

812 Pedal to the metal


No u tohoto laku jsem trošku váhala, jestli si ho vzít nebo ne a nakonec zvítězilo, že ano. Na tento lak jsem asi z těch tři, co jsem si pořídila nejvíce zvědavá a snad se k nim rychle dostanu a vyzkouším je.


Máte nějaké nové laky od Rimmel?

Žádné komentáře:

Okomentovat