neděle 2. dubna 2017

89 Hi, pink panther!

Na nejnovější manikúru jsem použila snad nejhezčí růžovou, kterou jsem kdy měla a asi ani mít už nebudu. Lak je teda z jarních novinek od Essence. Prvně jsem vlastně váhala, jestli si tento lak vzít, jestli mi bude slušet a udělala jsem dobře, on mi fakt sluší, teda myslím si to.😀

89 Hi, pink panther!



Fotka odpovídá reálu, takže pokud váháte tak neváhejte a jděte pro něj, jelikož ta barva je fakt skvělá na jaro a léto. Lak krásně kryl už v první vrstvě, ale já si dala samozřejmě dvě, jelikož to je prostě hezčí a upravenější. Jenže mně to nějak nedalo a nehty jsem opět něčím ozvláštnila.

34 Glamaxy far, far away



Tento lak už jsem doma měla asi před čtyřmi roky, takže byl akorát tak na vyhození, ale bylo mi to tak líto, protože takový lak jen tak nesežene v drogerii, ale Essence ho znova uvedla do nabídky, takže jsem ho hned kupovala a dala na nehty a, i když jsem ho nanesla na světlý lak, je poznat, že tam je a dělá pěkný efekt.

Líbí se Vám taková manikúra?

Žádné komentáře:

Okomentovat