středa 29. března 2017

Essence Blossom dreams

Dnešní článek věnuji limitované edici, na kterou jsem se hodně těšila a nemohla jsem se dočkat. Limitka je už nyní k zakoupení v drogerii DM a v dubnu má být v drogerii Rossmann. A proč jsem se na ní tak těšila? No protože přišli s něčím, co ještě v drogeriích asi nebylo a jsou to přesněji jejich Nail pigment. A samozřejmě to bych nebyla já, abych si nevzala oboje pigmenty a také i Waterbased top coat bez kterého to nebude fungovat.


Mirror efect nail pigment



Původně jsem měla v plánu pořídit si jen tento pigment, jelikož jsem hrozně zvědavá, jestli to bude fungovat a jak to bude na nehtech vypadat. Jediné čeho se obávám je manipulace s pigmentem. Jak je vidět na fotce, tak lahvička je plná až po okraj a bojím se to jen otevřít, protože si myslím, že celý byt bude plný pigmentu.😀



Iridescent effect nail pigment



No tak mi v košíku přistál i tento pigment, ale je zajímavé, že v této lahvičce je produktu mnohem méně než u prvního pigmentu, ale i tak jsem hodně zvědavá na jeho efekt a na manipulaci.


Waterbased top coat



No vůbec nevím, jak tento top coat funguje, takže jsem hodně zvědavá. No vlastně jsem celkově zvědavá na tuto kolekci, a co s ní vytvořím na nehtech. Tak snad mně teda nezklame, ale nadchne.

Máte doma tuto limitku?

4 komentáře:

  1. Ahojky, uz to mam doma a vypada to moc hezky, akorat prasek mam vsude �� a vrchni lak je potreba. Prejela to na zkousku normalnim krycím lakem a pigment se zase rozjel na tecky..
    Celkove moc hezke. Jsem zvedava na kolik pouziti to vydrzi...na nehtech mi to pri prvni zkousce vydrzelo cca 3 dny...jooo a mam stribrny ��

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj vyzkousela si ten ruzovy pudr uz? �� diky za info
    Th0mkl

    OdpovědětVymazat