neděle 12. března 2017

Péče o nehty

Přemýšlela jsem, jestli nějaký takový článek dělat, jestli by to někoho zajímalo. A tak jsem si řekla, proč ho neudělat? Hodně z Vás ví, že jsem lakovací maniak, takže se o nehty musím i nějak starat. Předem upozorňuji, že moje péče o nehty není nějak moc extra, spíše taková obyčejná a vlastně i levná.😊
O své nehty se musím nejvíce starat v období zimy, jelikož jsou na tom z celého roku nejhůř a ani nevím, čím to je.




1. Biosil Plus

Základem pro mou starostlivost jsou tyhle tabletky. Seženete je v lékárnách za nějakých 70 Kč bez předpisu. V lahvičce je 60 tablet a účinek se dostaví asi tak po třech a více měsících. Tabletky nejvíce užívám v zimě, jelikož jsou na tom moje nehty a ruce nejhůře a vynechávám ho spíše v létě. Musím říct, že na mé nehty opravdu funguje.

2. Olej na nehty a nehtovou kůžičku



Oleje používám necelé 3 měsíce, jelikož mám teď hodně suchou nehtovou kůžičku. Tyhle od Essence mi přijdou hodně fajn, pěkně kůžičku zhydratují a taky pěkně voní.

3. Krém na ruce



Tento krém používám zásadně jen po odlakování nehtů, jelikož je hodně mastný a to moje nehty a vlastně i ruce potřebují. Krásně voní a celkem dlouho mi i vydrží ruce hydratované.

4. Pečující lak na nehty



Poslední dobou používám pouze tyto dva pečují laky,takže uvidím, jestli mi něco pomůžou nebo ne. Více jsem, ale zvědavá na ten, který obsahuje Biotin.

A jak se Vy staráte o své nehty?

Žádné komentáře:

Okomentovat