úterý 21. března 2017

Essence novinky 1. část

Dneska jsem se rozhodla Vám napsat krátký článek o novinkách Essence, které už jsou k zakoupení v drogeriích. Musím říct, že jarní novinky se mi hodně líbí a moc jsem se na ně těšila. No a samozřejmě jsem se nejvíce těšila na jejich nové laky na nehty, protože už jak asi více jsem lakovací maniak.😀 
 V nabídce jsou zařazené nové odstíny gelových laků na nehty, poté nová řada Colour boots, Out of space stories, Glow & Care a jako poslední nějaké péče o nehty.
 Co se týče očních stínů, hodně jsem se těšila, že si poskládám paletku, ale někdo si stěžoval, že stíny moc nedrží na očích, tak jsem se nakonec rozhodla pro paletku Get picture ready!, tak doufám, že jsem udělala dobře.
 Poté mě zaujaly i nové korektory a to jak Colour correcting, tak i camouflage full coverage, ale prozatím jsem žádná nevzala.



 Get picture ready!-Paletka




Jak je vidět na fotce paletka obsahuje sedm stínů, takových spíše neutrálních. Paletku zakoupíte za 130 Kč. Brala jsem ji naslepo, protože v drogerii neměli tester, tak snad bude aspoň za to trošku stát.

Out of space stories - Lak na nehty



Je to přesněji odstín 06 We will spock you!. Celkem mají v nabídce šest barev a možná si ještě nějaký pořídím.😀 Vypadá to, že lak bude asi dobře krýt ve dvou vrstvách, co jsem tak ze srandy zkusila na nehet jednu vrstvu.

Colour boots - Lak na nehty



V nabídce jich je celkem 10 a já si vzala tento krásný pastelový, růžový lak a bojím se, že je docela podobný laku z gelové řady číslo 82 My hoola hoop.

Glamaxy - Lak na nehty



Na tento lak jsem se obzvlášť těšila, protože jeden takový od Essence mám, ale je bohužel už starý a půjde do koše.

Máte už něco z novinek Essence? A pokud ne, zaujalo Vás něco?


Žádné komentáře:

Okomentovat