neděle 19. března 2017

Trend It Up Holo Dimension

Pro dnešní článek jsem si vybrala k recenzi Holo Dimension laky od značky Trend It up. V celé nabídce naleznete celkem 5 odstínů a já mám 3. Mám přesněji odstíny 010, 020 a 050 a určitě bych byla ráda, kdyby tato značka přišla na trh i s jinými odstíny těchto laků na nehty.




010

Tento lak je v mé sbírce nejnovější a také jsem ho musela hned vyzkoušet na nehtech. Z těch tři co mám jen tento nejvíce do červena a bude úplně skvělý v létě na nehtech, protože krásně na sluníčku vyniknout jeho barvy, které teď nejsou tak moc výrazné. Lak kryje ve dvou vrstvách, ale první vrstva hodně špatně kryla, takže jsem se bála, jak bude vůbec krýt. Štětec je široký, takže se velmi dobře nanáší.



020



Tento odstín je hodně zajímavý. Já ani přesně nevím jak ho popsat. V lahvičce vypadá do oranžovo-červena s modrými odlesky, ale hodně záleží na tom, na jakém světle se na něho dívám. Lak kryje ve dvou vrstvách, ale prvně jsem se bála, že to bude málo, ale není.


Přijde mi, že tento je z těch tří největší chameleon. Pamatuji si, že jsem ho poprvé zkoušela na Nový rok a od té doby jsem ho na nehtech už neměla. Na běžném světle je tento lak hodně do modro-zelena a krásně se leskne, ale za to jak jsem fotila s bleskem je hodně do oranžovo-rezava.

050




Tenhle lak ze všech Holo laků, které jsou v nabídce se mi nejvíce líbí a přijde mi nejméně nápadný. Jak je vidět, tak v lahvičce je takový do hnědo-zelena, ale ta zelená tam je vidět jen na okrajích lahvičky. A taky si myslím, že tento má pro mne nejlepší krytí v první vrstvě.

Na sluníčku.

Jak můžete vidět na fotkách tak nehty na normálním denním světle jsou do hněda a krásně se lesknou, ale za to, když jsou nehty na sluníčku tak je lak do červena, až mi přijde, že tam jsou vidět třpytky. Já prostě takový efekt fakt miluji.

Shrnutí:
Skvělý široký štěteček
Dobré krytí ve dvou vrstvách
Výdrž 3-5 dní, ale tohle je hodně individuální
Pěkně mění barvy na různých světlech

Máte je? Líbí se Vám takovýto efekt?

Žádné komentáře:

Okomentovat