středa 15. března 2017

Trend It Up Holo Dimension 010

Dnešní článek je taková rychlorecenze tohoto nového laku, který ve své sbírce mám. Koupila jsem si ho asi před týdnem a to jen proto, že ho měli ve výprodeji za 34,90 Kč. No ne jen kvůli tomu, ale taky, že takovou barvičku ještě ve své sbírce nemám a asi ani dlouho mít už nebudu.

Lak má opět široký štěteček, se kterým se lak opravdu dobře nanáší. V první vrstvě měl tento lak opravdu mizerné krytí, takže jsem si myslela, že ho ani nedolakuji a dám ho hned dolů, ale jo dala jsem mu šanci a druhá vrstva to zachránila a nebyla třeba už třetí. Lak je "halabala" nanesený, jelikož jsem měla špatné světlo, takže se nebudu divit, když se Vám nehty nebudou líbit.😀



Tato fotka vznikla z okna, jelikož mi tento víkend nepřálo světlo. Lak se opravdu hodně leskne a je do červeno-oranžova. Prvně jsem si myslela, že takováto barva mi nebude slušet, jelikož já červená a oranžové laky nenosím, ale nakonec se mi na mých nehtech líbí a těším se, že si ho nalakuji v létě, jak bude sluníčko.



Na umělém světle jak jsem ho fotila, vypadá, že lak má v sobě milion třpytek, což vůbec tak není, ale líbí se mi to. A vlastně jsem ráda, že neobsahuje třpytky, protože opravdu nemám ráda odlakovávání třpytivých laků.

Máte ho?

Žádné komentáře:

Okomentovat