středa 22. března 2017

Essence 59 Life is Pink!

Dnešní článek je o krásném malinovém laku od Essence. Strašně moc jsem se těšila, až si ho nalakuji, protože ta barva je fakt dokonalá. No jenže po nalakování přišlo zklamání. Proč? No, protože mně tahle barva vůbec nesluší a to mně opravdu zklamalo. Nějak se prostě nemůžu ztotožnit s touto barvou, nejsem nějak zvyklá nosit červené nebo červeno-růžové laky na nehty.


Lak se krásně nanášel, kryl velmi dobře ve dvou vrstvách a má pěkný lesk. A samozřejmě má široký štěteček, který je na nanášení laků na nehty fakt super a je to s ním rychlé.


Na fotce je lak světlejší než je ve skutečnosti, což mně štve, že to nešlo zachytit. Krásně mi na nehtech vydržel 4 dny, dal by i více, ale z důvodu lámání nehtů, se mi odlupuje i lak.

Foceno s bleskem.


Žádné komentáře:

Okomentovat