neděle 26. března 2017

Essence novinky 2. část

Dnešní článek bude opět věnovaný novinkám od značky Essence. A jak jinak než výrobkům na nehty.😀 Ano ulítávám na lácích na nehty a různý "serepetičkách". Tentokrát jsem si pořídila dva laky a šablony na nehty, které se dávají pod lak. A ano není to ani týden co jsem si koupila první novinky a už mám další. Vlastně ty nákupy dělí od sebe dva dny, ale článek vydávám až dneska.


97 Flamingo

Tato barva je krásná, světle růžová až starorůžová, což já takové laky mám hodně ráda. Je to tedy z té kolekce The GEL nail polish a jako všechny ostatní laky má široký štěteček a vypadá, že bude mít i slušné krytí.

89 Hi, pink panther!



To je ta nejkrásnější růžová barva co jsem kdy měla, prostě Barbie pink. Samozřejmě mi to nedalo a hned jsem ho lakovala a je na nehtech opravdu krásný, ale o tomto laku Vám více napíšu v samostatném článku.

Stand out! 3D Touch Manicure Stickers



No jak jsem tohle viděla na oficiálních stránkách Essence, tak jsem si řekla, že to bude asi nějaká blbost a nebudu si to pořizovat. No, ale jak je u mne zvykem něco se ve mně zlomilo a já si to musela pořídit a taky jsem teď hodně zvědavá,jestli to půjde vůbec na mých nehtech poznat, že tam ty nálepky mám, jelikož to je věc, které se já nějak tak trošku bojím. Co mně těší je, že jedna ta nálepka je větší než můj nehet, takže si to můžu rozstřihnout a využít nadvakrát.

No uvidím co si ještě z novinek od Essence pořídím, ale já bych si měla asi dát zákaz chození do drogerie.

Žádné komentáře:

Okomentovat