středa 1. března 2017

Aktuální manikúra

Tentokrát jsem si touhle manikúrou trošku "pohrála". Prostě mě nějak chytla nálada udělat si trošku jiné nehty, než to dělávám normálně. Tentokrát jsem místo jednoho laku použila celkem čtyři.

1. krok 



Jako první co jsem udělala, než jsem si začala lakovat nehty byl samozřejmě podkladový lak, já přesněji používám od Miss Sporty. Poté jsem si na nehty nalepila různé vzorové nálepky od Essence, přes které jsem ve dvou vrstvách nanesla narůžovělý lak, kromě prsteníčků.

2. krok



Na prsteníčky jsem použila stříbrný lak a to přesněji tyhle od značky Coquette. Prvně jsem nanesla jednu vrstvu 756 a poté jednu vrstvu 817, který má v sobě pouze třpytky. A jako poslední jsem přes nehet nanesla jednu vrstvu maličkého třpytivého laku. Laky Coquette mám taky moc ráda a zakoupíte je v drogeriích TETA.

3. krok




A jako poslední jsem si nanesla gelový topcoat, který mám ze všech, které jsem vyzkoušela nejradši. Mám už třetí do zásoby. Nehty mi krásně vydrží pět dní a zvládly by i déle. Tyhle laky od Essence mají široké štětečky a tento lak krásně kryje ve dvou vrstvách. Laky Essence jsou z drogerie mezi mými 3 TOP značkami, co se týče nehtů.

Líbí se Vám tahle manikúra?

Žádné komentáře:

Okomentovat