úterý 7. března 2017

Essence 36 Dare it nude

Při téhle manikúře jsem využila hned dva nové laky na nehty, které mi doma už nějaký ten čas leží. Oba dva jsou nude nenápadné a já takové laky používám, když mám své nehty hodně krátké a zničené (což je vlastně i teď) nebo nevím co si dát na nehty.

Essence 36 Dare it nude



Jak už všichni víte, tyto laky mají skvělý široký štěteček, se kterým se lak opravdu skvěle nanáší. V lahvičce je vidět mnoho jemných třpytek, které na nehtech nejsou vůbec vidět.😀 Což je i celkem škoda, jelikož by to vypadalo hodně dobře. Lak krásně kryje ve dvou vrstvách, což já od každého laku vyžaduji. Když mám krátké nehty, tak mám problém s posuzováním držení laku, jelikož mi nějak manikúra nechce držet a nevím co s tím.

Essence 44 On air



Prvně jsem myslela,že si tento lak nanesu na celé nehty, ale pak jsem si řekla,že se mi to bude dávat hodně špatně dolů s čímž já nemám moc nervy.😀 Nakonec jsem se, ale rozhodla na každý nehet udělat dvě tečky, což už jsem měla nedávno na jiné manikúře. Nevím proč, ale tohle se mi mega líbí a přijde mi to vkusné a "elegantní". Samozřejmě tento lak má taky široký štěteček a hodně dobře kryje, na to že to jsou třpytky.




A jak se Vám líbí tento styl manikúry?

Žádné komentáře:

Okomentovat