neděle 23. dubna 2017

Colour boost - 07 Instant feeling

Musím říct, že tento lak mě opravdu překvapil. Hned v názvu mají napsané, že kryjí v první vrstvě, čemuž jsem úplně nevěřila, jelikož mám u takových barev zkušenost, že mně v první vrstvě nikdy moc nekryjí.😀 No, ale nakonec se ukázalo, že jsem se pěkně spletla.



Krytí v první vrstvě je opravdu parádní, až neskutečné, vypadá to, jako kdybych měla nanesené 2 vrstvy a né jen jednu. Štěteček u těchto laků je opět krásně široký, takže lak se nanáší "jedna báseň". Nehty jsem lakovala v pátek a vydržely mi až do úterý, kdy se mi lak na špičkách nehtů začal "odchlipovat" a tím pádem se mi i loupal, což mně hodně štvalo, protože mi to tak ještě snad žádný lak neudělal.



Je pravda, že se nemůžu na výdrž laků moc stěžovat, tím v jakém stavu mám své nehty, takže jsem ráda, že mi vůbec manikúra vydrží 3 dny. Ještě mám ve své sbírce jeden lak z této kolekce, takže uvidím jak bude držet. Zatím jsem tak trošku na vážkách, ale určitě to není propadák.



Žádné komentáře:

Okomentovat