středa 12. dubna 2017

06 We will spock you

Pro nejnovější manikúru jsem opět zvolila lak od Essence a to přesně můj druhý lak z řady OUT OF SPACE STORIES. Tento lak jsem si koupila, protože se trošičku podobá laku od Color Club Cherubic, ale opravdu jen trošičku se mu podobá. 



Při nanášení první vrstvy jsem se zhrozila jeho krytím. Skoro vůbec nekryl, má hodně slabou kryvost, takže jsem si hned pomyslela, že bude potřebovat minimálně 3 vrstvy. Po nanesení druhé vrstvy mi spadl kámen ze srdce, protože to nakonec vypadalo pěkně a nepotřebovala jsem už třetí vrstvu. Možná by ji někdo potřeboval, ale já ne.


Na denním světle tento lak vypadá skoro až nenápadně, spíše nudně, ale to nevadí.


Jak je vidět na této fotce, kterou jsem fotila na umělém světle, je vidět, že tento lak se skládá s částeček, které na světle hází barevné odlesky a takové laky to je bomba a chtělo by jich více v drogeriích. Toto byl velmi dobrý nápad od značky Essence.




Nehty jsem nakonec ozvláštnila nálepkami na nehty, které jsou také od Essence a myslím, že manikúře dodaly trošku "šmrnc". Ano není to každého šálek kávy, ale mně se takhle ty nehty líbí.😊


A takhle vypadají nehty na sluníčku. Jsou tam trošku vidět, jeho barevné odlesky, které se mi líbí, tak teď jen počkat jaká je výdrž tohoto laku, doufám, že alespoň 3 dny zvládne.

2 komentáře:

  1. Moje kamarádka má stejný lak a vždycky ji ho strašně zavidim ! :D mám v plánu si koupit i ostatní barvy, protože tyhle laky se Essence faakt povedly!! ♥ Mimochodem hezky članek :3

    http://writtenbymichelle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat