neděle 9. dubna 2017

01 Outta space is the place

Nedalo mi to a hned jsem musela vyzkoušet tento krásný lak z novinek od Essence. Já si prostě nemůžu pomoct, ale jarní novinky jsou snad jedny z nejlepších, co oni měli. Někteří třeba souhlasit nebudou, ale to je každého věc.




Prvního čeho jsem se u tohoto laku bála, bylo jeho krytí. No po nanesení první vrstvy jsem se obávala, že mi dvě nebudou stačit, ale opak byl pravdou a stačily mi opravdu jen dvě vrstvy. Takže jsem se i trošku zaradovala.😀



Na normálním světle lak vypadá tak nějak nenápadně, hoodně světle růžově, až skoro do bíla. Což mi vlastně nevadí, že je nenápadný, alespoň nebude na sebe tak poutat pozornost, což vlastně ani nento týden nechci.



Na umělém světle jsou krásně vidět jeho zelené odlesky, které dělají tento lak výjimečný, což se jen tak takový lak v drogerii nenajde.
Rozhodně jsem s výběrem barvy nešlápla vedle.

A určitě chystám článek na recenzi této řady laků od Essence.

Žádné komentáře:

Okomentovat