čtvrtek 6. dubna 2017

Essence novinky 3. část - laky na nehty

Ano opět jsem zavítala ke stojanu od Essence a koupila jsem si další jejich laky. Vím, jsem hrozná, ale když já takové barvy ještě ve své sbírce nemám a musela jsem je prostě mít.😀 Co když je vykoupí a už nebudou. Jo dělám si srandu, ale ano je pravda, že takové barvy ještě ve své sbírce nemám a jsou nenápadné, což já mám hodně ráda a mám chvilky, kdy ani nechci nosit nějaký hodně nápadný lak, koneckonců je fajn mít takové laky, když mám nehty ve špatném stavu a jsou hodně krátké, tak to aspoň tak nevynikne a okolí si toho nevšimne.



98 Pure Beauty



Tenhle lak je hodně nenápadný, až mi přijde, že takovou barvu ve své sbírce mám, ale co už, nevadí. Jediné čeho se bojím u světlejších laků je to, jaké budou mít krytí, ale u tohoto laku to vypadá, že krytí bude mít krásné hned v první vrstvě, což já prostě od laků očekávám. 

99 Tip top taupe

Jo tak tenhle je boží. Je to opravdu šedo-hnědá studená barva, což mně na nehtech opravdu sluší. Takže na tenhle se neskutečně těším, až ho zkusím, ale je fakt, že já mám teď hodně laků na zkoušení, takže bude asi trvat, než i tento lak vyzkouším.

01 Outta space is the place



Tohle je druhý lak, který jsem si z této kolekce pořídila, jelikož mně opravdu nadchnul, tím jak vypadá v lahvičce. Sice se trošku obávám jeho krytí, jestli bude krýt ve dvou vrstvách nebo jestli budu muset pod něj dát bílý lak. No jsem sama zvědavá, jak si tyto laky z této kolekce povedou, jestli to bude bomba nebo propadák.

Určitě se můžete těšit na recenzi laků Out of SPACE stories.

Žádné komentáře:

Okomentovat