středa 5. dubna 2017

Sleek Goodnight Sweetheart

Tahle paletka byla limitovaná edice, což mně nevadí, jelikož jsem ji stihla. No, i když, ono to bylo vlastně jinak. Pokukovala jsem po ní asi týden, možná dva a říkala jsem si, že ji nepotřebuji, jelikož má teplé barvy stínů. Jenže jsem stále více a více vídávala fotky a videa s touto paletkou, tak jsem si nakonec řekla, okej musíš být moje. Objednávala jsem si ji ze stránek www.dekorativka.cz, kde ji ještě seženete.



První řada

Názvy stínů: Seduction, Velvet Wrap, Romance, Lingerie, Dusk, L.O.V.E




Foceno na sluníčku.

Z této řady nejvíce používám stíny Velvet Wrap, Romance a Lingerie. Velvet Wrap je opravdu krásná barva a neuměla jsem si ji na sobě představit, ale je fakt krásný na očích.
Druhá řada

 Názvy stínů: By the fireside, Hold mi tight, Sweet Dreams, Love is in the air, Snuggle, Sleeping Beauty





Foceno na sluníčku.


Z této řady používám nejvíce stíny Hold me Tight, Love is in the air a Snuggle. Snuggle je krásný měňavý stín a možná to je jeden z hlavních důvodů proč jsem si tuhle paletku pořídila.
Celá paletka je prostě dokonalá. Každý stín používám, žádný nepřehlížím, no možná některé barvičky používám více a některé méně, ale i tak každý stín už jsem vyzkoušela a za sebe paletku můžu jen doporučit.

Máte ji?

Žádné komentáře:

Okomentovat