neděle 16. dubna 2017

Out of space stories

Stihla jsem to celkem rychle a vyzkoušela jsem laky z nejnovějších kolekcí od Essence. Celkem  mají sedm odstínů, ale já mám zatím jen tyto dva.😀 Ještě mám v plánu si pořídit jeden a ten je černý se třpytky, no ale těch třpytek se bojím no.
Tyto laky jsem koupila v drogerii Rossmann za 59,90 Kč.


01 Outta space is the place





Tento lak je krásný narůžovělý, perleťový se zelenými odlesky, což je pro tento lak právě to super. Nanášel se velmi dobře, stačily pouze dvě vrstvy což je opravdu super a  velké plus pro tento lak. No manikúra mi vydržela asi tak 3 dny. Nemyslím si, že to je výdrží laku, ale asi tím v jakém stavu mám teď nehty. Kdybych je měla v pořádku, tak si myslím, že by lak vydržel ještě tak o 1 až 2 dny déle.

06 We will spock you!




Tento lak na denním světle vypadá obyčejně, až nudně. V lahvičce vypadá jako nudná stříbrná barva. Ale jak je vidět na fotce, tak lak ve skutečnosti, má v sobě částečky, které při odrážení světla házejí různé barevné odlesky, což dělá tento lak tak zvláštní až jedinečný. Při jeho nanášení jsem se velice zlekla jeho krytí, protože v první vrstvě skoro nekryl. No, ale při nanesení druhé vrstvy jsem změnila názor, protože nakonec stačila druhá vrstva pro plné krytí tohoto laku na nehty. Co se týče jeho výdrže, tak se mi po třech dnech začal loupat, takže jsem ho musela odlakovat.




Shrnutí:

+                       -
krytí                   malý výběr odstínů
cena                    

Žádné komentáře:

Okomentovat