čtvrtek 25. května 2017

Makeup Revolution Makeup NEW-TRALS vs NEUTRALS paletka

Moje první barevnější paletka co mám ve své sbírce. A ano, teď vím, že všechny barvy nevynosím, protože je neumím nosit, ale to paletce odpustím, jelikož je skvělá. Pokud by Vás zajímalo, kde jsem ji objednávala, tak to bylo ze stránek www.dekorativka.cz. Z těchto stránek jsem objednávala, protože stránky jsou hodně spolehlivé a zboží přijde rychle domů. 



Paletka přišla v papírovém obale, takže se paletka cestou aspoň nepoškrábala. Na obale je napsaný celý název této paletky, což je super, aspoň jsem věděla, že nepopletli objednávku.😀



Při vyndání paletky na Vás vykoukne matný, bytelný, černý obal, který je pro značku MUR poznávacím znamením. Zezadu je nálepka, na které je napsaný název paletky, což by mohlo být spíše napsané na přední straně, ale no nevadí.



Takže, paletka tedy obsahuje celkem 16 stínů + jeden oboustranný štětec, který já nepoužívám, protože mám na stíny jiné a lepší. Stíny jsou krásně promyšlené a rozvržené, paletka obsahuje jak matné stíny, tak se třpytkami.

1. řada


Jak je vidět na fotce, tak první řada má teplé odstíny stínů, které jsem skoro ani využila, protože já s nimi neumím zacházet, aby to nevypadalo jako pěst na oko.😁 Každý stín má také svůj název a to: BIAS, NEUTRAL, PERSONAL, VOGUE, TREND, NEW-TRAL, TONE CUSTOM.

2. řada



Druhá řada už je o něco mít barevná, takže je i samozřejmé, že mi i tyto stíny více sedly a sluší mému oku. Opět tyto stíny mají své názvy a to: COOL, STYLE, PARTIAL, MODE, ADAPT, BUFF, SUIT, STRONG.



Shrnutí:
Paletka je skvěle pigmentovaná, není nudná, dokážete s ní vytvořit, jak denní tak i večerní líčení a za tu cenu? No kdo by ji nebral. Sice jsem si myslela, že tato paletka mi více sedne, ale bohužel ji nevyužiji tak jak jsem si myslela, proto jsem ji poslala dál a snad udělá nové majitelce více radosti než mě.

Žádné komentáře:

Okomentovat