pondělí 8. května 2017

ESENNCE Get picture ready! Eyeshadow palette

Tak jsem si řekla, že zkusím po nějaké době paletku z drogerie. Tak jsem teda zvolila tuhle z novinek Essence, která stojí 130 Kč. No řekla jsem si, že Essence má někdy i dobré stíny, ale tohle no já nevím. Použila jsem paletku asi 5x a stále nevím jak se mám na ní dívat no. Ano je pravda, že se jedna slečna divila, proč jsem si tuto paletku pořizovala, a pravdou je, že monostíny od Essence jsou fajn a mám je ráda, tak jsem proto dala šanci i této paletce.




Co musím uznat je, že se mi líbí její obal, otvírá se trošku hůře, ale to nevadí. Je to takový bytelnější plast, který si myslím, že jak spadne, měl by snad vydržet.



Zezadu jsou znázorněné stíny, které paletka obsahuje a dokonce jsou stíny i pojmenované, čehož jsem si prvně ani nevšimla.



Jak je vidět na téhle fotce, tak paletka obsahuje sedm stínu, jeden oboustranný štětec a zrcátko. No a teď přímo k samotným stínům. Jelikož neměli v drogerii tester, tak jsem vůbec netušila, jak bude paletka pigmentovaná. Paletka obsahuje 2 matné stíny a 5 třpytivých. No když jsem zkoušela swatche, tak bylo vidět, že první tři stíny jsou si hodně podobné a jsou jen třpytky s odlesky. Musím říct, že při nanášení stínů na sucho, jsem je musela hodně vrstvit a ani to někdy nepomohlo, tak jsem musela sáhnout po jiné paletce. Takže mi to nedalo a třpytivé stíny jsem nakonec zkusila i na mokro a to už bylo něco jiného. Z efektu jsem byla mnohem více spokojená, ale i přesto, stíny hodně opadávaly při nanášení.



No na závěr bych chtěla napsat, že tuto paletku bych si už nepořídila, ale taky ani nemám v plánu ji posílat dále. Dám jí ještě šanci a snad s ní vyčaruji nějaké to líčení.😀

Žádné komentáře:

Okomentovat