neděle 9. července 2017

Maybelline Colorama Fairy spell

Ve své sbírce jsem neměla žádné laky od značky Maybelline, teda až doteď. Jak jsem poprvé uviděla v drogerii Dm tuto novou edici, tak jsem měla hned jasno, že ty laky musím mít, že je prostě potřebuji. Celkem v nabídce mají čtyři, ale já pro nejnovější manikúru použila pouze tři.


492 Exchanged sky



Je krásná mintová barvička, přesně dělaná pro mě. Lak krásně kryje ve dvou vrstvách, má širší štěteček, něco jak laky od Essence, takže se s ním pracuje opravdu dobře a rychle.

494 Romance Tale
Krásná pastelová růžová barvička, která bude slušet snad všem. I tento lak krásně kryje ve dvou vrstvách, což jsem až tak nečekala, ale je to fakt super.

497 Unicorn Addiction



No na tento lak asi použili jednorožce.😀😀 Ne, dělám si srandu, ale musím říct, že tento lak obzvláštní každou manikúru, prostě je to s ním pecka. Takové efekty mam fakt ráda, ani na to nepotřebuji žádný pigment.

Za sebe můžu tyto laky doporučit.

1 komentář:

  1. Ten 497 Unicorn Addiction jsem hledala v 10 drogerkách a neměli ho :( Je krásný :)

    OdpovědětVymazat