středa 22. února 2017

Laky Trend It Up 1. část

V dnešním článku bych se ráda zaměřila na laky od německé značky Trend It Up, které můžete zakoupit v drogeriích DM. Prvně jsem si říkala, co to je vlastně za značku? Slyšela jsem o ní poprvé, ale samozřejmě co jsem si od této značky jako první koupila, byly jejich laky. Začalo to jedním a teď už jich mám 15, ale jeden mi na fotce bohužel chybí.
V sortimentu nabízejí více kolekcí laků a to přesně Holo Dimension, Soft Matte, N°1, Double Volume & Shine, UV Powergel, Metallic Dust. V mé sbírce nenajdete ani jeden matný, ty mě nijak nezaujaly.
Rozhodla jsem se, že článek rozdělím na dvě části. První část bude jen s fotkami mé kolekce a druhá část se bude věnovat lakům, které už budu mít vyzkoušené.



Celá moje sbírka.

Holo Dimension Nail polish




Nabízejí pouze 5 odstínů, což mi přijde, že je to docela škoda, jelikož takové laky v českých drogériích opravdu chybí. Jako první jsem si pořídila odstín 050 a později k němu ještě přibyl odstín 020.

Double Volume & Shine




Tyhle laky mě nejvíce baví. Můžu jen prozradit,že skvěle kryjí a drží dlouho.


N°1



Na těchto lacích mám nejradši to, že jsou maličké a nezaberou moc místa. V nabídce najdete od bílé, přes modrou, kterou mám taky až po tmavé barvy.

UV Powergel







Hodně lidí si myslí, že je musí "zapékat" v UV lampě což není pravda.😀 Používám je stejně jako ostatní laky co vlastním.


Kolik máte laků od této značky? Nebo Vás naopak nechaly úplně chladnými?

1 komentář:

  1. zdravím, všude se u laku trend it up UV píše, že se nemusí zapekat, ale... lze je použít s UV lampou? a jaký je v tom pak rozdíl? díky za reakci, s uv léky začínám...

    OdpovědětVymazat