středa 1. února 2017

TF Chocolate Bar - swatche

Tak a jak jsem slibovala tady je samostatný článek věnovaný swatchům paletky Chocolate Bar. od Too Faced. Swatche jsou focené na venkovním světle a myslím si, že hodně odpovídají barvám v paletce.
Swatche jsem dělala po řadě, nanášené na sucho. A také jsem se rozhodla, že o každém stínu Vám napíšu svoje dojmy.

První řada


První stín v paletce je Gilded Ganache, který mně zklamal. V paletce je khaki, ale jak je vidět i na mé ruce, tak je prostě hnědý.
White Chocolate nejvíce používaný stín v paletce, tenhle nanáším přes celé víčko před nanesením barevných stínů.
Milk Chocolate matný stín, který používám pouze na blendění.
Black Forest Truffle krásný třpytivý stín, na oku bohužel spíše matný.
Triple Fudge používám ho místo linky, jelikož je nejtmavší z celé paletky a je matný.

Druhá řada



Salted Caramel matný, opět ho používám pouze na blendění.
Marzipan, naprosto dokonalý stín na celé víčko, zamilovala jsem si ho.
Semi-Sweet matný, skvělý na blendění, ale i na celé víčko.
Strawberry Bon Bon matná, světlá růžová, ještě jsem ji nepoužila, ale jak je vidět na ruce, tak není zrovna extrémně pigmentová.
Candied Violet v paletce krásná fialová, ale po nabraní na prst tam jsou pouze třpytky.
Amaretto další skvělý stín přes celé víčko. Je to taková hnědá s kapkou vínové.

Třetí řada




Hazelnut krásná oříšková barva která je vhodná na každodenní nošení, což na tomhle stínu miluji.
Créme Brulee pro mně dokonalá zlatá, některým možná nepřijde úplně zlatá,ale pro mě je prostě parádní.
Haute Chocolate no prostě vypadá jak čokoláda a je opět dokonalý. Na oku je trošku tmavší, ale mně se to mega líbí a nosím ho normálně na denní líčení.
Cherry Cordial krásná vínová, zkoušela jsem zatím jednou, ale pracuje se s ním dobře.
Champagne Truffle tenhle stín používám nejvíce pod obočí, přes celé víčko jsem zatím nezkoušela.

Shrnutí

Z celé paletky mně nejvíce dostaly stíny z poslední řady a potom ještě stín Amaretto a Marzipan.

Které zaujaly nejvíce Vás?

Žádné komentáře:

Okomentovat