pondělí 30. ledna 2017

Color Club - Cherubic

Jak bych začala? Sama nevím. Je tak dokonalý. Jo pro mně jsou skoro všechny nové laky dokonalé, ale tenhle opravdu je. Tenhle odstín jsem měla na letošním wishlistu a minulý týden jsem si ho objednala a na druhý den byl u mně. Ano, tyto laky nejsou nejlevnější, ale za to mají velký objem a tj. 15ml, což nemám šanci vypotřebovat, ale i tak chci další odstíny.😀 Tyhle laky jsou fakt peckové a za mně je můžu rozhodně doporučit.
 Jako první jsem se bála jak bude krýt, ale nakonec mně hodně překvapil. Krásně kryje ve dvou vrstvách, ale nemají široký štěteček na které jsem zvyklá, ale i tak se s nim dá pěkně pracovat. Jeho výdrž ještě nemůžu posoudit, ale mám ho na nehtech 3 dny a zatím drží pěkně.

Na každém světle se tváří úplně jinak.


Denní světlo.


Sluneční světlo.


Umělé světlo z mobilu.

Máte tyto laky doma?

4 komentáře:

  1. Opravdu povedený, moc se mně líbí Terko ;) Asi si ho budu muset pořídit... a díky za hezký článek o něm ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, kde jsi ho objednala? :)

    OdpovědětVymazat