neděle 29. ledna 2017

TF Chocolate Bar


Tuhle paletku mám doma pouze od Vánoc, ale už jsem si na ni dokázala udělat svůj názor. Tahle paletka má více hnědých stínů než její "sestřička" Bon Bons, kterou také vlastním. Asi tím, že má tolik hnědých stínů, jsem ji potřebovala. Tak jsem si napsala o ní "Ježíškovi" (můj přítel😀) a také jsem ji teda pod stromečkem našla. Znovu to byla láska na první pohled. Ale do ní jsem sáhla ještě v ten den, co jsem ji dostala, prostě jsem to nevydržela.😀


Její papírový obal mně zase dostal a ano paletku v něm stále mám, jak jinak. Tenhle mi přijde více elegantní než u paletky Bon Bons.



Tentokrát po vyndání na Vás vykukne tmavý vzhled paletky, který je fakt podobný skutečné čokoládě. Když jí otevřete, tak opět ucítíte vůni čokolády, ale je trošku jiná než u její "sestřičky"

Úplně nová paletka.

A co Vám budu vykládat o stínech? Prostě boží, jakože fakt boží. Zamilovala jsem si, možná ještě rychleji než první paletku. I v téhle paletce jsou dva velké stíny a to White Chocolate a Champange Truffle, které používám nejvíce a jsem za ně moc ráda.
 A opět mně zklamal fialový stín Candied Violet, v paletce je tak krásný, ale po nabrání prstem to jsou bohužel jen třpytky a jako druhý mně také zklamal stín Gilded Ganache, který se v paletce tváří krásně khaki, ale po nanesení na oko je prostě hnědý.
Z matných stínů jsem si zamilovala, jak už jsem zmiňovala White Chocolate, poté Milk Chocolate, Salted Caramel a Semi Sweet.
U třpytivých stínů to jsou Marzipan, Amaretto, Hazelnut, Créme Brulee, Haute Chocolate, Cherry Cordial a Champange Truffle. No je prostě vidět, že mně zaujala více než Bon Bons paletka a také bych se ji rozhodně nevzdala.

Swatchům věnuji samostatný článek.


Máte ji? Uvažuje nad ní?




Žádné komentáře:

Okomentovat