neděle 22. ledna 2017

TF Bon Bons

Po téhle paletce jsem pokukovala asi tak 3 měsíce a říkala jsem si, že ji musím mít. V té době při mé smůle ještě nefungoval e-shop Sephory, což mně štvalo, ale pak mi kamarádka řekla, že mi ji klidně doveze.😀 Takže jsem si počkala asi tak týden a kráska byla u mně. Když jsem ji poprvé držela v ruce, tak jsem si říkala, že to je snad sen, že já vlastním něco od Too Faced a to dokonce jejich Bon Bons paletku.
Dobře si pamatuji, že jsem do ní sáhla asi až po 2-3 dnech co jsem ji měla doma, jelikož byla tak moc dokonalá pro mně.


Začnu úplně od začátku. Papírový obal má pro mně krásné provedení a stále v něm mám paletku, je mi ho škoda někde jen tak pohodit do skříně. Když obal sundáte, tak jako první Vám do očí bouchne "kýčovitý" srdíčkový, růžový vzhled paletky. Jako popravdě se mi to hrozně líbí, ano vím někteří souhlasit nebudou, ale mně to nevadí.😀



 Když jsem poprvé paletku otevřela, tak mně nezaujaly stíny, ale čokoládová vůně, až poté mně zaujaly samotné stíny. Jediné co bych paletce vytkla, jsou 3 růžové stíny s názvy Sprinkles, Cotton Candy a Totally Fetch, které tam jsou. Ano jsou krásné, ale bohužel já je nevyužiji. A také nesmím zapomenout na fialový oční stín Black Currant, který je krásný, ale na oku je bohužel nic moc.
 A také asi nejsou všichni unešeni ze dvou velkých stínů, jelikož kazí celý design srdíčkové paletky,ale já jsem za ně mega ráda, protože je nejvíce používám.😀
Z matných stínů jsem si nejvíce zamilovala Almond Truffle, Pecan Praline, Mocha a Divinity, ale u něho jsem si po půl roce všimla,že on vlastně není matný, ale má v sobě drobné třpytečky a stejně na tom je i stín Cashew Chew, který je také skvělý.
 Ze třpytivých stínů jsem si zamilovala stín Satin Sheets, Molasses Chip, Café Au Lait a jako poslední Dark Truffle.

Swatchům téhle paletky pak věnuji samostatný článek.


 Úplně nová paletka.

Paletka po více jak půl roku používání.


Shrnutí nakonec? 
Téhle paletky bych se nikdy nevzdala a vím na 99%, že kdybych ji náhodou nějakým záhadným způsobem dopotřebovala, tak si ji koupím znovaaa.
Máte ji doma nebo nad ní snad uvažujete?

Žádné komentáře:

Okomentovat