úterý 17. ledna 2017

Má sbírka paletek

Dnešní článek nebude mít nic společného z nehty, ale zaměřím se na mou sbírku paletek.
Celkem jich doma mám "jen" deset.😀


Začalo to u paletek z drogerie, jako jsou paletky od Essence nebo dokonce od Makeup Revolution. Poté co jsem začala sledovat různé blogy, videa na YouTube, tak mně začala více a více lákat kosmetika z parfumérii. Koukala jsem po různých fotkách a prostě se můj zrak stále vracel k paletkám od Too Faced. A také jsem si ji nakonec pořídila a to přesněji Bon Bons. Později k ní přibyla o Vánocích i Chocolate Bar.
I přesto, že jsem si pořídila paletky od TF, ráda si koupím i stíny z drogerie.
O těchto paletkách se dočtete níže a poté v samostatných článcích o paletkách.

Paletky z drogerie

Těch mám "pouhých" 6. Když se zaměřím na značky, tak tady najdu paletku od Essence, Trend It Up, Wet & Wild, Nyx a řadím mezi ně i značky Sleek a Affect Cosmetics.
    Nejvíce mi k srdci přirostla Sleek paletka a nejméně Essence, ale klidně se to může změnit.
Teď něco málo o Sleek paletce. Je to konkrétně limitka Goodnight Sweetheart, která má teplé odstíny, ale i přesto jsem ji chtěla a nemůžu si ji vynachválit. 
Essence paletku jsem si koupila, kvůli jejímu vzoru na stínech.😁
Wet & Wild paletku mi dovezla známá z USA a je super na cestování.
Trend It Up paletka, má neskutečnou pigmentaci na to,že je z drogerie, ale za to docela dost práší, což mně mrzí, jelikož stíny rychle ubývají.
Nyx paletku mám krátko, není moc odzkoušená, ale moc se mi líbí.
A stíny od značky Affect Cosmetics ještě nemám moc vyzkoušené, ale už teď můžu říct, že mi hodně vadí jejich parfemace.





Paletky z parfumerie

Tyto paletky mám 4. Dvě paletky mám od úžasné značky Too Faced, poté tady mám jednu paletku od Douglas a poslední je od Sephory. A v téhle kategorii mi nejvíce k srdci přirostly čokoládové paletky od Too Faced. No prostě dokonalost a kdo je má ví, o čem píšu.
Sephoru paletku jsem si pořídila, jak se tahle limitka objevila na e-shopu a musela jsem ji mít, kvůli jejímu obalu, no nejen kvůli tomu, ale i protože má krásné barvy stínů.
A jako poslední tady je Douglas a tu jsem měla v adventním kalendáři. Je cela fialová a takové barvičky jsem sháněla.




Které paletky byste se nikdy nevzdaly? Kterou byste popřípadě koupily znova?

Mějte krásný den.💋💋

Žádné komentáře:

Okomentovat