středa 25. ledna 2017

Tf Bon Bons - swatche

Tak a jak jsem slibovala tady je samostatný článek věnovaný swatchům paletky Bon Bons od Too Faced. Swatche jsou focené na venkovním světle a myslím si, že hodně odpovídají barvám v paletce. Nanášela jsem je pěkně po řadě a na sucho. A také jsem se rozhodla, že o každém stínu Vám napíšu svoje dojmy.

První řada



Jako první stín tady je Almond Truffle, který je naprosto skvělý na blendění, je to taková růžovo-hnědá, jo nejsem dobrá v popisování barev.😁 Tento stín velice ráda používám, hlavně proto, že je matný.
Satin Sheets je krásný třpytivý stín, který používám spíše pod obočí, ale sem tam si ho dám i na víčko. Je to opravdu krásná barva, prostě dokonalý.
Sprinkles je první růžový stín, který se v paletce nachází. Je nejsvětlejší a asi jediný, který se mi z těch růžový líbí. Zkoušela jsem ho na očích, ale přijde mi, že se prostě na mém víčku nějak nechytá, což je pro mě škoda.
Molasses Chip tak to je teda pigmentovaný třpytivý stín, který mně fakt dostal. Je jeden z mých TOP stínů v paletce.
A jako poslední v této řadě je stín Malted, který je polomatný, jelikož v tomto stínu je sem tam třpytka.A ano je pravda, že do tohohle stínu málokdy sáhnu a sama nevím proč. 

Druhá řada



Cashew Chew ráda používám, když nemám náladu na nějaké extra líčení, přidám k tomu řasenku a jsem spokojená.
Cotton Candy no k tomuhle stínu nemám moc co napsat, jen to, že ho nenosím, ano je krásný, ale růžovou bohužel nenosím.
Café Au Lait krásná stříbrná, ale aby pořádně vynikla, nanáším ji mokrým štětcem.
Bordeaux, tenhle stín jsem hodně přehlížela, jelikož je pro mě trošku teplejší, ale přišla jsem mu na chuť a velice ráda ho v poslední době nosím.
Mocha, tento stín moc ráda používám na blendění, když nosím tmavší líčení.
Black Currant krásná fialová, bohužel jen v paletce, na oku nedělá žádnou parádu.

Třetí řada


Dark Truffle je krásný tmavý stín, který je pro mě dokonalý na celé pohyblivé víčko.
Pecan Praline jemná hnědo-šedá barva, opět skvělý stín na blendění.
Totally Fetch poslední růžová, který se nachází v paletce. Tento stín jsem zkoušela 2x, ale prostě mně nebaví.
Earl Grey je taková tmavě šedo-modrá používám ho pouze na ztmavení vnějších koutků.
A jako poslední je v paletce stín Divinity, který používám nejvíce, jelikož si ho dávám přes celé víčko, než nanáším barevné stíny a je to na něm taky hodně vidět.

Shrnutí:
V paletce mně nejvíce baví stín Molasses Chip a Dark Truffle.

A které stíny Vás nejvíce baví z téhle paletky?

Žádné komentáře:

Okomentovat