pondělí 23. ledna 2017

Essence 46 Black to back

Nějak jsem nevěděla na jakou barvu laku mám chuť až padla volba na černý lak, který jsem neměla na nehtech už přes 2 roky. Měla jsem ho poměrně pěkně nalakový, ale na mně je černá barva moc "tvrdá", proto jsem se rozhodla na něj nanést ještě efektový lak. No to byla teprve pecka.

Essence 46 Black is back


Lak velmi dobře kryje už v první vrstvě, ale já jsem zvyklá na dvě, jelikož barva vynikne. Skvěle se nanáší díky širokým štětečkům, které tyto gelové laky na nehty mají. Jak můžete vidět, lak se velmi pěkně leskne i bez nanesení gelového Top coatu.

Essence 28 Magic play of light


Jako první co chci napsat je, že se už asi neprodává, jelikož jsem ho už nikde neviděla a je to velká škoda, protože tento lak je dokonalý na tmavém podkladu. Tento lak má na každém světle jiné odlesky, což na tomhle laku miluji.

Foceno na sluníčku.

S touhle manikúrou jsem velmi spokojená.
Líbí se Vám nebo jste spíše na klasiku?

1 komentář: