neděle 19. února 2017

Essence Midnight Masquerade

Tento článek chci věnovat podzimní halloweenské kolekci od Essence. A ano bude se jednat jen o laky, jak jinak.😀 Laky mně nadchly ještě dříve, než byly v prodeji, takže jsem se nemohla dočkat, až je budu mít doma.



01 Meet Me Midnight



Normální světlo.

Krytí tohoto laku je fakt super, stačí dvě trošku silnější vrstvy, tím asi jeho plusy končí. Jako první co mně zamrzelo je, že v lahvičce je krásně vidět jeho modrá barva, samé jeho třpytky, ale bohužel na nehtech mi to tak nepřijde. A jako další mi vadí jeho výdrž. Po dvou dnech se začal loupat, tak šel dolů, ale šel dobře dolů na to, že tento lak je vlastně samá třpytka.

02 Black Cats Wanted




Tento lak je vlastně úplně stejný jako ten první. Krytí je skvělé, odlakovávání také, jen jeho výdrž je horší, ale možná o trošičku lepší než u prvního. 
Kdybych si měla vybrat, který bych si nechala tak to bude asi tento, jelikož tento má tmavě fialovou barvu, kterou já mám mnohem radši než modrou.

Tyto dva laky jsou jediné, které mně zatím od značky Essence zklamaly.

2 komentáře:

  1. Já mám moc ráda modrou. A ten lak vypadá dobře (ale když si nalakuji svůj modrý + modré třpytky, tak dosáhnu skoro stejného odstínu :D). Ale je škoda té výdrži. Vždycky, když se mi tohle stane, tak přemýšlím, že se na lakování vyprdnu ;).

    OdpovědětVymazat