pondělí 6. února 2017

Coquette 702

V mé nejnovější manikúře hrají "hlavní" roli hned tři laky. Ano tentokrát jsem se hodně nudila a chtěla jsem to mít co nejvíce vyšperkované😀. Nehty už mám nalakované třetí den, takže můžu trošku napsat svoje dojmy na laky, jelikož jsem všechny použila poprvé.

Coguette 702


U tohoto laku doufám, že mi nahradí bílý lak od Gabrielly Salvete, jelikož tenhle je o polovinu levnější a zakoupíte ho v drogeriích Teta za 44,90 Kč. Lak krásně kryje ve dvou vrstvách, takže pro mně super. Zatím pěkně drží a ještě se mi nikde manikúra neodlupuje.

Essence 03 Lumosi

No popravdě mně tento lak trošku zklamal. Zkoušela jsem si ho na jeden nehet bez bílého podkladu, ale ani ve dvou vrstvách nekryl, takže ho budu používat asi jenom jako efektový na tmavý podklad nebo dvě vrstvy na bílý podklad.

Rival de Loop Young 01 Silver Starlight


Je parádní, ale bohužel je to jen limitovaná edice, kterou teď najdete v drogeriích Rossmann. Jedná se o edici Let It Glow. Tento lak je ve třech barevných provedeních, krom stříbrné, kterou mám já, ještě mají růžovou a myslím, že zlatou. V této limitce najdete krom laků i paletku, nálepky na vlasy a další věci.

Líbí se Vám tahle manikúra?

Žádné komentáře:

Okomentovat