pondělí 20. února 2017

Trend It Up UV POWERGEL 100

Na nejnovější manikúru jsem opět použila lak od značky Trend It Up. A to přesně z kolekce UV POWERGEL. Je to krásná tmavá vínová barvička, která mně hodně baví. A tento lak jsem nezapékala, jelikož takovou manikúru já ani nenosím.

Trend It Up 100

Lak krásně kryje ve dvou vrstvách a samozřejmě má skvělý široký štěteček, se kterým se krásně lak nanáší. Barva to je opravdu krásná, ale nějak mně to nudilo, tak jsem si nehty ještě dozdobila dalším lakem.

Dermacol 5 Day Stay 05 Lucky Charm



Tyto laky jsou krátkou chvíli v drogeriích a hned jsem si pořídila dva. Tento vlastně je jen efektový, ale takový zvláštní až je to právě na něm to skvělé. Má v sobě nejen takové, nevím jak to přesně napsat, jakoby vločky, ale zároveň i třpytky a proto mně v drogerii tak zaujal.

Máte už doma nějaký nový lak od Dermacolu?

Žádné komentáře:

Okomentovat